Қазақстанның әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциясы: интернационалданудың өткені мен болашағына талдау


Қаралымдар: 2 / PDF жүктеулері: 1

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-6887-2025-152-3-109-121

Кілт сөздер:

Қазақстан, жоғары оқу орындары, әлемдік білім кеңістігі, интернационалдандыру, интеграция

Аңдатпа

Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді интернационалдандыру білім сапасынарттырудың, ғылыми зерттеулерді дамытудың және халықаралық байланыстарды нығайтудыңнегізгі факторы болып отыр. Осыған орай, әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциялануүдерісінде Қазақстан бірқатар қиындықтарға тап болуда. Олар: халықаралық ғылыми ресурстарғашектеулі қолжетімділік, оқу бағдарламаларының халықаралық стандарттарға сай келмеуі жәнет.б. Осы мақалада қазақстандық жоғары оқу орындарының жаһандық білім беру кеңістігінеықпалдасу үдерісі талданады. Жоғары білімді интернационалдандыру пәнаралық тәсілді қажететеді, яғни халықаралық қатынастар, әлеуметтану, экономика, саясаттану, педагогика, тарих жәнет.б. салалардағы білімді біріктіреді. Зерттеудің мақсаты – Қазақстандағы жоғары білім берудіинтернационалдандыру үдерісін зерттеу, осы бағыттағы қиындықтар мен болашақмүмкіндіктерді анықтау арқылы ұлттық жоғары оқу орындарының әлемдік білім беру жүйесінетабысты кірігуіне ықпал ету, халықаралық академиялық байланысты кеңейтуге негіз болу.

Жүктеулер

Жарияланды

30.09.2025

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Нұрбаев, Ж. ., Жолдасбекова, А., & Болысбекова, М. (2025). Қазақстанның әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциясы: интернационалданудың өткені мен болашағына талдау. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Саяси ғылымдар. Аймақтану. Шығыстану. Түркітану сериясы, 152(3), 109–121. https://doi.org/10.32523/2616-6887-2025-152-3-109-121

Журналдың саны

Бөлім

Аймақтану

Most read articles by the same author(s)