Қазақстанның әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциясы: интернационалданудың өткені мен болашағына талдау
Қаралымдар: 2 / PDF жүктеулері: 1
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-6887-2025-152-3-109-121Кілт сөздер:
Қазақстан, жоғары оқу орындары, әлемдік білім кеңістігі, интернационалдандыру, интеграцияАңдатпа
Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді интернационалдандыру білім сапасынарттырудың, ғылыми зерттеулерді дамытудың және халықаралық байланыстарды нығайтудыңнегізгі факторы болып отыр. Осыған орай, әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциялануүдерісінде Қазақстан бірқатар қиындықтарға тап болуда. Олар: халықаралық ғылыми ресурстарғашектеулі қолжетімділік, оқу бағдарламаларының халықаралық стандарттарға сай келмеуі жәнет.б. Осы мақалада қазақстандық жоғары оқу орындарының жаһандық білім беру кеңістігінеықпалдасу үдерісі талданады. Жоғары білімді интернационалдандыру пәнаралық тәсілді қажететеді, яғни халықаралық қатынастар, әлеуметтану, экономика, саясаттану, педагогика, тарих жәнет.б. салалардағы білімді біріктіреді. Зерттеудің мақсаты – Қазақстандағы жоғары білім берудіинтернационалдандыру үдерісін зерттеу, осы бағыттағы қиындықтар мен болашақмүмкіндіктерді анықтау арқылы ұлттық жоғары оқу орындарының әлемдік білім беру жүйесінетабысты кірігуіне ықпал ету, халықаралық академиялық байланысты кеңейтуге негіз болу.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2025 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Саяси ғылымдар. Аймақтану. Шығыстану. Түркітану сериясы

Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.