Қазақстан Республикасының Білім беру саясатының қалыптасуын модификациялау


Қаралымдар: 62 / PDF жүктеулері: 53

Авторлар

  • Смятова М.Б.

Кілт сөздер:

білім беру саясаты, реформалар, білім беру мекемесі, үкімет, саясат, білім, бюджет, заңдар, ережелер, бағдарламалар, шетел университеті, студент.

Аңдатпа

Мақалада әдебиеттерге шолу және білім беру саясатының теориялық аспектілері
қысқаша қарастырылып, терминнің құрамына кіретін элементтер қарастырылған. Сондай-ақ білім
беру саясатындағы өзгерістер мен дамуларды дәлелдеу үшін оның тарихын анықтайды. Білім беру саясаты бюджет, реформалар, бағдарламалар, балабақшадан жоғары оқу орындарына дейінгі
әрбір білім беру орны, жас және кәрі Қазақстанның саясаты, технологиялар мен материалдар және
олардың тиімділігі сияқты көптеген мәліметтерді қамтиды. Қазақ қашанда оқуға, оқуға және білімін
кеңейтуге мүдделі болды, бірақ КСРО саясаты білім беру реформаларында көптеген ережелерді,
заңдарды және стандарттарды өзгертті. Бұл білім алудың артықшылықтары мен кемшіліктеріне
әкелді. Дегенмен, ұлттардың білімі жетілдірілді. Үкімет азаматтардың сауаттылығына баса назар
аударды, өйткені оқуды және жазуды білмейтіндер көп болды, оның ішінде жастар, орта және
кәрілер. Ол негізінен жас ұрпақтың сауаттылығын шоғырландырды. Дамуын тоқтатқан жоқ,
тәуелсіз ел болғаннан кейін де көптеген өзгерістер болды. Жаңа заңдар, ережелер мен стандарттар
жаңа білім беру саясаты жасалды, университеттер жоғары орынға шықты, басқа университеттермен
халықаралық байланыстар өзгерді, жаңа реформалар мен бағдарламалар шетелде білім алмасуға
жаңа мүмкіндіктер әкелді. Білім іргетасы айтарлықтай ұлғайып, оқушылар саны көбейген сайын
мектептер көптеп салынды.

Жүктеулер

Жарияланды

01.12.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

М.Б. S. (2023). Қазақстан Республикасының Білім беру саясатының қалыптасуын модификациялау. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Саяси ғылымдар. Аймақтану. Шығыстану. Түркітану сериясы, 145(4), 87–95. Retrieved from https://bulpolit.enu.kz/index.php/main/article/view/49