Білім көші-қоны: Қазақстан Республикасының әлеуметтік қауіп-қатерлері, болашағы және динамикасы


Қаралымдар: 34 / PDF жүктеулері: 18

Авторлар

  • A.A. Мұхаметжан

Кілт сөздер:

білім беру миграциясы, академиялық ұтқырлық, интеграция, ЕАЭО.

Аңдатпа

Бұл жұмыста білім беру миграциясы Еуразиялық экономикалық одақ елдерінің интеграциялық дамуының маңызды драйверлерінің бірі ретінде қарастырылады. Білім беру көші-қоны -бұл жаңа интеграциялық мәселелердің негізі, және бұл мәселе ЕАЭО-ға мүше мемлекеттердің барлық білім министрлерінің күн тәртібінде тұр, өйткені көптеген студенттер тұрғылықты жерін ауыстырады, ал ақылдылары өздері үшін жақсы өмір табуға тырысады. Иммиграция проблемасына алып келетін олардың отбасылары ғана емес, студенттер, сонымен қоса барлық адамдар. Бұл мәселе Еуразиялық экономикалық қоғамдастық шеңберінде толық ашылмаған, сондықтан бұл жұмыста білім беру саласындағы интеграциялық саясаттың әлеуметтік қатерлерімен тәуекелдерінің сипаттамасы, сондай-ақ ынтымақтастықтың даму жолдары мен перспективалары сипатталған және талданған. Бұл жұмыста білім беру саласындағы ынтымақтастық нысандары мен ЕАЭО интеграциясын жүзеге асырудың оңтайлы ұйымдастырушылықжолдары көрсетілген. 2019/20 оқу жылынан бастап ЕАЭО-ға мүше  елдерден келген студенттерді статистикалық талдау әдісіне көп көңіл бөлінеді: әр мемлекет үшін COVID19−пен жаһандық жағдайға дейінгі статистика.

Жүктеулер

Жарияланды

30.06.2022

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Мұхаметжан A. (2022). Білім көші-қоны: Қазақстан Республикасының әлеуметтік қауіп-қатерлері, болашағы және динамикасы. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Саяси ғылымдар. Аймақтану. Шығыстану. Түркітану сериясы, 139(2), 116–128. Retrieved from https://bulpolit.enu.kz/index.php/main/article/view/426