Қытайдың жоғары білім беруді цифрландыру стратегияларын талдау


Қаралымдар: 140 / PDF жүктеулері: 327

Авторлар

  • ZIWEN CUI Heihe University

Аңдатпа

 Қытай ұлтының ұлы жасаруын сәтті орындау үшін жоғары білімді цифрландыру
ерекше маңызға ие. Бұл мақалада оның жоғары білімді цифрландыру деңгейінен бастап Ұлттық және
жоғары білімге дейінгі моральдық құрамның, сапалы білім берудің және білім беру экологиясының
үш перспективасынан бастап зерттеуі түсіндіріледі. Жоғары білім беруді одан әрі цифрлық
түрлендіру үшін қабылданатын қадамдар болашақ дамудың бағыты мен мақсаттарымен қатар
қарастырылады. Таланттардың жоғары дамуын қамтамасыз ету үшін цифрлық дәуірдің салдарын
түсіну, жоғары деңгейлі ақпараттық технологиялардың жоғары деңгейге көтерілуінің үш жаңа
жолы таланттардың сапалы тәрбиесін зерттеуге болады: жоғары сапалы ресурстармен алмасуды
ілгерілету, білім беру саласындағы оқытуды реформалау және жаңа зияткерлік білім беру ортасын
құру. Жоғары білімнің цифрлық модельге ауысуы – бұл жаңа мүмкіндіктер мен кедергілерге тап
болатын күрделі, жүйелі күш. Жан-жақты табысқа жету үшін көппартиялық қатысуды, әдістемелік
жоспарлауды, ынтымақтастықты, реформалар мен инновацияларды өндіру, зерттеу, ғылыми
зерттеулер жүргізу және тәжірибеде қолдану маңызды.

Жүктеулер

Жарияланды

01.07.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

CUI, Z. (2023). Қытайдың жоғары білім беруді цифрландыру стратегияларын талдау. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Саяси ғылымдар. Аймақтану. Шығыстану. Түркітану сериясы, 143(2), 201–210. Retrieved from https://bulpolit.enu.kz/index.php/main/article/view/156

Журналдың саны

Бөлім

Аймақтану