Түркі тілін оқытуда ауызша мәдениеттің құндылықтарын түсіндіру және оқыту


Қаралымдар: 123 / PDF жүктеулері: 0 / PDF жүктеулері: 39

Авторлар

  • Халил Четин

Аңдатпа

Шет тілін оқытудың негізгі мақсаты осы тілдің грамматикасын оқып қана қоймай, оның
мәдениетін де зерттеу болуы керек; өйткені тіл мәдениетті жеткізуде және басқа мәдениетке қосылуда
маңызды рөл атқарады. Осы себепті тілді оқыту процесінде мәдени құндылықтарды оқыту және беру
тілді үйренуге де, оқушылардың дүниетанымын байытуға да ықпал етеді. Осы тұрғыдан алғанда, мәдени құндылықтар сабақтың материалдары мен жағдайына біріктірілуі керек. Ауызша мәдениеттің осы
моральдық принциптерін беру мен оқытуда мәдениетке негізделген мәтіндер, сөзсіз, ең маңызды оқу  материалдарының бірі болып табылады. Таңдалған мәтіндер мәдениетке де, тілді оқыту мен үйренуге
де ыңғайлы болуы керек екеніне назар аудару керек, өйткені барлық мәтіндер тілді оқыту үшін қолданылмайды. Таңдаулы мәтіндер тілді оқытуды және мәдениетті үйренуді жеңілдетіп, оқушылардың тілді оқытуға деген жанашырлығын оятуы керек. Осылайша, сабақтар да, тіл үйрену де жағымды болады
және оқушылар тілді оқытудан жалықпайды. Бұл зерттеуде аударма қалай жүзеге асырылатыны және
шет тілін оқытуда ауызша мәдениеттің адамгершілігін үйрету үшін қандай мәтіндерді қолдану керектігі туралы ескертулер ұ

Жүктеулер

Қосымша файлдар

Жарияланды

10.03.2023

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Четин H. (2023). Түркі тілін оқытуда ауызша мәдениеттің құндылықтарын түсіндіру және оқыту. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Саяси ғылымдар. Аймақтану. Шығыстану. Түркітану сериясы, 142(1), 353–363. Retrieved from https://bulpolit.enu.kz/index.php/main/article/view/134

Журналдың саны

Бөлім

Саяси ғылымдар