Қытай жастарының білім көші-қонының ерекшеліктері


Қаралымдар: 19 / PDF жүктеулері: 23

Авторлар

  • Лю Сяоин

Кілт сөздер:

көші-қон, студенттік көші-қон, жастар, Қытай, жоғары оқу орны, коронавирус.

Аңдатпа

Көші-қон немесе адамдардың бір өңірден екінші өңірге орын ауыстыруы
ғасырлар бойы жүзеге асып келеді. Сонымен бірге, білім беру көші-қоны – көші-қонның
салыстырмалы түрде жаңа түрі болып табылады, оның түп тамыры Азия мен Африка елдері
отарлық үстемдікке ие болған кезден басталады. Империя қалаларының жоғары оқу
орындарында білім алуы үшін колониялардың әкімшілік орталықтарында одан әрі жұмыс істеу
үшін жастардың шектеулі саны ғана таңдалды.
Көбінесе шетелде оқу болашақта көші-қонға қадам ретінде қарастырылады. Халықаралық
студенттер, әсіресе дамушы елдерден келген студенттер, оқу бітіргеннен кейін қабылдаушы елде
жиі орналасып қалады. Шетелдік диплом көбінесе қабылдаушы елде немесе үйде оқуын
аяқтағаннан кейін жұмыс іздеуге инвестиция ретінде қарастырылады. Көптеген қабылдаушы
елдер өздерінің жоғары оқу орындарын бітірген талантты шетелдік жастарды жұмысқа
қабылдауға мүдделі.
Мақалада қытай студенттерінің білім беру миграциясының динамикасы және
"коронавирустың" таралу қаупінің Қытайдан келген студенттердің көші-қонына әсері
қарастырылады. Қытай – студенттерді шетелге оқуға жіберетін жетекші елдердің бірі. Өткен
онжылдықтың соңында шетелдегі қытай студенттерінің саны әлемдегі ең үлкен халықаралық
студенттер тобына айналды.
Коронавирустың өршуі шетелдік студенттердің ұтқырлығына айтарлықтай әсер етті.
Австралия, Жаңа Зеландия, АҚШ және Сингапур шетелдіктерге Қытайдан 2020 жылдың ақпан айының басынан бастап шығуға тыйым салған елдердің қатарында болды, ал мыңдаған қытай
студенттері Қытайға оралды. 

Жүктеулер

Жарияланды

26.06.2021

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Сяоин, Л. . (2021). Қытай жастарының білім көші-қонының ерекшеліктері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Саяси ғылымдар. Аймақтану. Шығыстану. Түркітану сериясы, 135(2), 38–50. Retrieved from https://bulpolit.enu.kz/index.php/main/article/view/499