Теледидардағы қазақтілді контенттің танымалдылығын талдау


Қаралымдар: 23 / PDF жүктеулері: 17

Авторлар

Кілт сөздер:

дәстүрлі БАҚ, ақпараттық саясат, рейтинг, аудитория

Аңдатпа

Еліміздің мәдени-ұлттық болмысын қалыптастыруда мемлекеттік тілді дамытудың рөлі зор екені сөзсіз. Осы орайда, телевидение өзінің зор танымалдылығы мен кең таралушылығының арқасында қазақ тілін насихаттауға, оны халық арасында кеңінен насихаттауға зор ықпал етуде. Осы себепті қазақ тілін насихаттау мен қолдаудың қуатты құралы ретінде теледидарды пайдалану Қазақстан Республикасының мемлекеттік ақпараттық саясатындағы басты стратегиялардың бірі болып табылады.

Бұл мақалада қазақ телевизиялық кеңістігіндегі тенденцияларға талдау жасалған. Зерттеу қазақстандық және ресейлік танымал телеарналардың рейтингтік көрсеткіштерін талдауды қамтиды, қазақ тіліндегі танымал контенттің теледидардың жанрлық фокусы контекстінде басқа тілдердегі контентпен қаншалықты салыстырылатынын дәлелдейтін статистикалық мәліметтерді ұсынады. бағдарламалар мен елдің аймақтық бөлімшелері.

Жалпы, мақала телеконтенттің Қазақстанның мәдени және тілдік ортасына әсерін түсінуге маңызды үлес қосады және қазақ тілін насихаттауға ықпал ететін медиа стратегияларды әзірлеу бойынша практикалық ұсыныстарды ұсынады.

Бұл зерттеудің мақсаты – Қазақстанның әртүрлі аймақтарындағы қазақ тіліндегі телебағдарламалардың танымалдылық деңгейін, сондай-ақ олардың мемлекеттік тілді насихаттауға әсерін анықтау.

Жүктеулер

Жарияланды

29.03.2024

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Айдаркожин, М., & Муканов, М. (2024). Теледидардағы қазақтілді контенттің танымалдылығын талдау. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Саяси ғылымдар. Аймақтану. Шығыстану. Түркітану сериясы, 146(1), 82–96. Retrieved from https://bulpolit.enu.kz/index.php/main/article/view/259