«Бір белдеу - бір жол» коммуникациялық ерекшелігі: контент талдау


Қаралымдар: 7 / PDF жүктеулері: 6

Авторлар

  • Ж.Е. Ералина

Кілт сөздер:

«Бір белдеу - бір жол», Жаңа жібек жолы, бұқаралық ақпарат құралдары, басылым, газет, журнал, телеарна, интернет, экономика.

Аңдатпа

Мақалада әлемнің бұқаралық ақпарат құралдарындағы Қытайдың «Бір белдеу-бір жол»
жобасы туралы жарияланған материалдарға шолу жасалады. Мәселен, Қытай, Америка, Еуропа, Азия
елдерінің ең беделді ақпарат көздеріндегі аталмыш жоба жайлы контентті бір бірімен салыстыру арқылы,
қоғамдағы көзқарастардың соншалық сан-алуандығына көз жеткізіледі. Мақалада келтірілген бұқаралық
ақпарат құралдарындағы түрлі пікірлерге қарап жобаның қаншалықты қолдауға ие болғанын немесе сынға
ұшырағанын бағамдау қиын емес. Біз әлемнің белді ақпарат құралдарындағы бірнеше мақаланың ішінен ең
маңызды деген ой-пікірлерді беру арқылы, сол қоғамдағы аталмыш жобаға деген қалыптасқан қоғамдық
көзқарасты оқырманға жеткізуді мақсат тұттық.

Жүктеулер

Жарияланды

14.12.2019

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Ералина, Ж. . (2019). «Бір белдеу - бір жол» коммуникациялық ерекшелігі: контент талдау. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Саяси ғылымдар. Аймақтану. Шығыстану. Түркітану сериясы, 129(4), 45–53. Retrieved from https://bulpolit.enu.kz/index.php/main/article/view/581