Жапон бизнесі мен менеджментіндегі менталитеттің алатын рөлі


Қаралымдар: 31 / PDF жүктеулері: 22

Авторлар

  • Ж. И. Испердинова

Кілт сөздер:

діл, ұлттық мінез-құлық, жапондықтар, Жапония, мәдениет, мәдени құндылықтар, бизнес, менеджмент.

Аңдатпа

Жапониядағы бизнес пен менеджментке әсер беретін жапондықтардың ұлттық мінез-құлқының ерекшеліктері бар. Бұл мақаланың мақсаты ұлттық мінез-құлықтың осы ерекшеліктерінің бизнес-орта мен бизнесті басқаруға ықпалын зерттеу болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін автор жапон менеджментінің тарихи тамырларын, жапондықтардың ұлттық мінез-құлқының негізгі ерекшеліктерін және олардың қалыптасу факторларын қарастырды. Жапондық ұлттық мінез-құлық ерекшеліктерін үш топқа бөлуге болады: жалпы этникалық ерекшеліктер, топтық мінез-құлық ерекшеліктері, күнделікті тіршілік қасиеттері. Сонымен қатар, автор бизнес-мәдениет сияқты тұжырымдаманың мәнін ашып, іскерлік қарым-қатынастың, тікелей жанжалдар мен келіспеушіліктерді болдырмаудың және келісімшарттың маңыздылығы сияқты жапон бизнесінің негізгі сипаттамаларын атап өтті. Талдау нәтижесінде Жапонияда жапон менталитеті мен бизнес-мәдениеттің арасындағы байланыс анықталды.

Жүктеулер

Жарияланды

30.12.2018

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Испердинова, Ж. И. . (2018). Жапон бизнесі мен менеджментіндегі менталитеттің алатын рөлі. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Саяси ғылымдар. Аймақтану. Шығыстану. Түркітану сериясы, 125(4), 82–91. Retrieved from https://bulpolit.enu.kz/index.php/main/article/view/379

Журналдың саны

Бөлім

Шығыстану