Халықаралық қатынастарды оқытудың белсенді әдістері (БҰҰ моделі мысалында)


Қаралымдар: 31 / PDF жүктеулері: 16

Авторлар

  • Хуман А. Садри

Кілт сөздер:

оқыту, оқу, БҰҰ моделі бағдарламасы, модельдеу; белсенді оқыту, білім берудің үш мақсаты

Аңдатпа

Біріккен Ұлттар Ұйымы Моделі (БҰҰМ) мен сыныптағы модельдеу - Халықаралық қатынастар
бойынша әдебиттерде жиі талқыланатын, белсенді оқыту барысында кеңінен қолданылатын тәсілдер.
Алайда, бұл тәсілдер бойынша бағалау және сыни пікір жазу онша таралмаған. Дәстүрлі гуманитарлық білім
берудің үш мақсатын (критикалық ойлау, мәселелерді шешу, коммуникациялық дағдыларды дамыту) БҰҰМ
әдістемелері арқылы қалай ілгерілетеді? Бұл мақалада студенттер мен оқытушылардың үйрену деңгейі
бағаланады. Бұл жұмыс автордың Біріккен Ұлттар Ұйымы Моделі Бағдарламасы аясындағы (факультет
кеңесшісі мен бағдарлама құрылтайшысы ретінде) тәжірибесіне және халықаралық қатынастардағы белсенді
оқытуға қатысты әдебиеттерден алынған мәліметтерге негізделген.

Жүктеулер

Жарияланды

30.06.2018

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

А. Садри, Х. . (2018). Халықаралық қатынастарды оқытудың белсенді әдістері (БҰҰ моделі мысалында). Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Саяси ғылымдар. Аймақтану. Шығыстану. Түркітану сериясы, 123(2), 61–72. Retrieved from https://bulpolit.enu.kz/index.php/main/article/view/347

Журналдың саны

Бөлім

Саяси ғылымдар