Қазақстан Республикасындағы гендерлік білім берудің стратегиялары мен нәтижелері
Қаралымдар: 180 / PDF жүктеулері: 484
Кілт сөздер:
гендерлік тәсілдер, білім беру, гендерлік стереотиптер, оқыту, гендерлік рөлдер, халықаралық тәжірибеАңдатпа
Мақалада зерттелген гендерлік теңдік мәселелері гендерлік тең құқықты қоғам қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Авторлар Қазақстандағы гендерлік білім берудің ағымдағы мәселелері мен мүмкіндіктерін талқылайды. Гендерлік теңдіктің білім беру стратегиясының негізі ретіндегі маңыздылығын атап өтеді және барлық деңгей бойынша білім беру жүйесіндегі гендерге бағдарланған бағдарламаларды одан әрі тереңдету мен кеңейту қажеттігін айтады.
Мақала Қазақстан ратификациялаған халықаралық құжаттарға назар аударады. Елдің адам құқықтары мен теңдігінің халықаралық стандарттарына беріктігін атап көрсетеді. Ұлттық және халықаралық бастамаларға, мәселен, ЮНЕСКО және БҰҰДБ бағдарламалары сияқты гендерлік теңдікті білім арқылы ілгерілетуге бағытталған мысалдар кіреді. Авторлар халықаралық тәжірибелерді және гендерлік стереотиптермен, қателіктермен күресу үшін қолданылатын әдістемелерді зерттейді және осы тәжірибелерді Қазақстанның контексінде бейімдеу мүмкіндіктерін қарастырады.
Зерттеудің мақсаты - гендерлік білім беру саласындағы халықаралық тәжірибені талдау және Қазақстан Республикасының мектеп және кәсіби оқыту жүйесіне гендерлік тәсілдерді енгізу мәселесін зерттеу. Авторлар мемлекеттік саясат деңгейінде стратегиялық жоспарлау мен қолдаудың гендерлік бастамаларын жүзеге асырудың әсерін едәуір күшейтіп, әділетті және тең құқылы қоғам құруға ықпал ететініне сенім білдіреді.
Жүктеулер
Жарияланды
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Журналдың саны
Бөлім
Лицензия
Авторлық құқық (c) 2024 Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы. Саяси ғылымдар. Аймақтану. Шығыстану. Түркітану сериясы
Бұл жұмыс Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Дүние жүзінде.